Giedrė Blazgienė

Giedrė Blazgienė

Alates sellest nädalast juhib Luminori klienditeeninduskeskusi Giedrė Blazgienė. Giedrė Blazgienė keskendub klienditeeninduse parandamisele ning uue teeninduskeskuste mudeli rakendamisele Balti riikides.

„Tänapäeva klient eelistab igapäevapanganduse teenuseid kasutada kontorisse tulemata ning suhelda pangatöötajatega keerulisematel teemadel, nagu investeeringute ja säästude planeerimine. Seepärast on nõustamiskeskuse roll muutumas. Tänu oma eelmistele töökohtadele panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonnas on Giedrė Blazgienė kliendikogemusega seotud muudatuste juhtimisega tuttav. Meie prioriteediks saab olema uue klienditeeninduskeskuse mudeli rakendamine, pöörates erilist tähelepanu äriklientide ja ettevõtliku mõtteviisiga inimeste teenindamisele,“ rääkis jaepanganduse juht Kerli Gabrilovica.

Luminori uus klienditeeninduskeskuse kontseptsioon võeti hiljuti kasutusele Riias Terbata esinduses. Uues klienditeeninduskeskuses nõustatakse ja toetatakse kliente nii isiklike kui ka ettevõtte rahaasjade planeerimisel, kuid selle ruume kasutatakse ka ärikohtumisteks, üritusteks ja ajutiseks tööks. Uus teeninduskeskuse mudel võetakse järk-järgult kasutusele ka Leedus ja Eestis.

„Ma usun, et minu kogemused muutuste juhtimise ja klienditeeninduse valdkonnas on väärtuslikud kogu organisatsioonile. Meid ootab ees uue esinduste kontseptsiooni rakendamine, mille raames keskendume nii teeninduskeskuste uuele ilmele kui ka täiustatud kasutajakogemuse pakkumisele. Ma liitusin Luminoriga, olles sügavalt veendunud, et see üleminek loob uusi võimalusi igapäevaseks äritegevuseks ja üldiseks kasvuks,“ ütles Giedrė Blazgienė.
Giedrė Blazgienė juhtis viimased kolm aastat veevarustusettevõtte UAB Vilniaus vandenys klienditeenindusüksust. Varemalt on ta töötanud telekommunikatsiooni ja panganduse alal.