Täieliku piiriülese ühinemise ning ühtsete ja tänapäevaste digitaalsete teenuste arendamise raames hakkab Luminor ümberkujundamise järgmises etapis konsolideerima oma tehnoloogilisi platvorme. Klientide jaoks tähendab see seda, et ühendamise käigus kantakse Nordea teenuseid kasutavate Luminori klientide andmed Luminori ühtsesse peamisse pangandussüsteemi.

„Meie eesmärk on saada oma klientidele kodupangaks. Digitaalses kontekstis ei ole kodupank mitte see pank, kus klient teeb enamiku tehingutest, vaid see teenusepakkuja, mille kaudu liigub suurem osa kliendi finantsidest ja mis kujutab endast seega kliendi finantskeskkonda,“ sõnas Luminori Arendusjuht Indrek Heinloo. „Üks oluline tegevus ühinemisprotsessis on olnud tehnoloogiliste platvormide ühtlustamine ja lihtsustamine.

Tehnoloogiliste platvormide konsolideerimisega tagame, et kõigile klientidele pakutakse ühesuguseid digiteenuseid. See on uudse panganduskogemuse ja uute digiteenuste pakkumise kõige olulisem eeldus.”
Nordea teenuseid kasutavate Luminori klientide andmete ülekandmine ühtsetele tehnoloogilistele platvormidele algab Lätis ja Leedus eraklientide puhul 2019. aasta aprillis ning äriklientide puhul teisel poolaastal. Eestis algab protsess 2019. aasta II kvartalis.

Kõik Luminori kliendid, keda muudatus mõjutab, saavad isikliku teavituskirja, milles on üksikasjalikud juhised ja tugiteave.

Tehnoloogiliste IT-platvormide täielik konsolideerimine peaks lõpule jõudma 2019. aasta III kvartali jooksul.

Lisateavet Lätit puudutava süsteemide ühtlustamise kohta leiate siit.