Meie töö toetub usaldusele. Usalduse aluseks on hea teenindus, õiged lahendused ja ka veendumus, et tunneme oma kliente. Seetõttu esitame erinevaid küsimusi. Vaid nii suudame anda head nõu ja pakkuda just vajadustele vastavaid pangateenuseid.

Mõningaid küsimusi aga esitame ka teistel põhjustel – oleme sotsiaalselt vastutustundlik ettevõte. Pangad peavad järgima kodumaised ja rahvusvahelisi seadusi ning regulatsioone, sealhulgas ka neid, millega püütakse tõkestada rahapesu, terrorismi ja majanduskuritegusid.

Me esitame küsimusi siis, kui tuled meie kliendiks, ning pöördume regulaarselt kõikide klientide poole andmete uuendamise palvega.

Me ei saa alati teenust pakkuda

Harvadel juhtudel, kui me ei saa kliendilt piisavalt teavet, ei ole meil lubatud pakkuda talle tema soovitud teenust. Pankade kohustuste ja seonduvate küsimuste kohta saab lähemalt lugeda.

Milliseid küsimusi me esitame?

Palume üle vaadata oma kontaktandmed, samuti täpsustame kodakondsust, sünniriiki ja maksuresidentsust. Peale isikuandmete tunneme huvi töökoha, finantsseisundi, meie panka laekuva raha päritolu jms kohta.

Muuhulgas peame tegema kindlaks, kas klient või temaga lähedalt seotud isik on riikliku taustaga isik (PEP – politically exposed person), kelle ühiskondlik roll tingib kõrgendatud tähelepanu.

Käsitleme kõiki andmeid kui konfidentsiaalseid.

Kliendiandmete uuendamiseks on järgmised võimalused

Meie ööpäevaringselt töötava klienditoega saab ühendust helistades +372 628 3300 või kirjutades info@luminor.ee.

Luminori üldtingimused

(*) riikliku taustaga isik on näiteks: