Arvelduskonto ületoomine tähendab arvelduskonto sulgemist endises pangas ja uue arvelduskonto avamist uues pangas. Klient saab uue konto numbri ning talle laienevad uues pangas kehtivad üldtingimused ja nõuded.

Kui valite meid oma kodupangaks, aitame vajalike arveldusteenuste ületoomisel ja suhtleme praeguse pangaga, et kõik saaks sujuvalt tehtud. Teisest pangast saab üle tuua konto ning sellega seotud püsikorraldused ja e-arve püsimakseteenuse lepingud.

Eelised

Tere tulemast meie kliendiks!

1

Anna meile oma soovist teada

Helista või kirjuta meie ööpäevaringselt töötavale klienditoele:
+372 628 3300
info@luminor.ee

2

Aitame suhtlusel praeguse kodupangaga

Teisest pangast saab üle tuua konto ning sellega seotud püsikorraldused ja e-arve püsimakseteenuse lepingud. Kanname selle eest hoolt.

3

Tere tulemast meie kliendiks!

Anname teada, kui kõik vajalikud sammud on tehtud.

Vajalikud dokumendid

  • Pass või ID-kaart

Kasulikud lingid

Arveldusteenuste üleviimise infoleht
Arvelduskonto
Tunne oma klienti – miks küsib pank kliendilt küsimusi
Konto avamine alaealisele
Hinnakiri
Arvelduskonto üldtingimused
IBAN

Tule meie juurde!

Sind võib/võivad veel huvitada

Erakliendi arvelduspakett 
Erakliendi arvelduspakett Gold 
Tähtajaline hoius 
Soodustused Luminori kaartidega