Kui pangakaart on kadunud või varastatud

Kaardi kaotamise või varguse korral tuleb teavitada koheselt panga ööpäevaringse klienditoe telefonil 6 283 300. Kaart suletakse koheselt.

Juhul kui kaotate kaardi või kaart varastatakse välismaal ja soovite välismaal kohapeal kas asenduskaarti või sularaha, siis tuleb helistada MasterCard abikeskusesse telefonil 1-636-722-7111 (saades sealt edasised juhised tegutsemiseks)

NB! Hädaabi teenus kehtib kõikidele kaartidele v.a. Maestro ja Business Debit.

Hädaabi sularaha saavad taotleda kõik ülejäänud meie panga krediitkaartide omanikud krediitkaardi vabade vahendite piires eeldusel, et kaardil on vabu vahendeid minimaalselt 200 eurot.

Hädaabi asenduskaarti saavad taotleda ainult Gold, Platinum ja Business kaardi omanikud vabade vahendite piires eeldusel, et kaardil on vabu vahendeid min. 350 eurot. Kui on kaardil vabu vahendeid nimetatud summast vähem, saab taotleda ainult hädaabi sularaha vabade vahendite piires eeldusel, et kaardil on vabu vahendeid min. 200 eurot.

 

Kaardi kehtivusaeg saab läbi

Kaardi kehtivusaja lõppemisel uuendatakse see automaatselt, kui lepingut on korrektselt täidetud (puuduvad võlgnevused). Uue kaardi valmimisest teavitame Teid SMS-teate teel. Kui Te ei soovi uut kaarti, siis saate lepingu pangakontoris lõpetada.

Lisainformatsiooni kaartide kohta saate meie kontoritest või telefonil 6 283 300.