Nutitelefoni kasutajal soovitame võtta kasutusele tasuta koodirakenduse, mis võimaldab netipanka sisse logida ja tehinguid kinnitada nii siis, kui olete harjunud netipanka kasutama arvutis kui ka juhul, kui eelistate kasutada mobiilipanka.

App Store Google Play
 

Kuidas koodirakendust tellida

Koodirakenduse aktiveerimine

Koodirakendus on vaja peale allalaadimist ka aktiveerida. Selle jaoks vajate aktiveerimiskoodi ja ajutist PIN-koodi. Aktiveerimiskood saadetakse Teile SMSina ja ajutist PIN- kood kuvatakse netipangas. Mõlemad on väga olulised ja neid läheb tarvis.

Kasutamine

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas koodirakendus töötab?

Nordea koodirakendus töötab Teie nutiseadmes nii internetiühendusega kui –ühenduseta. Internetiühenduse puudumisest annab rakendus automaatselt märku ja palub kasutajal end seejärel nn offline režiimi ümber lülitada. Offline režiimis toimib rakendus sarnaselt digivõtmele.

Kui nutiseadmes puudub internetiühendus?

Internetiühenduse puudumisest annab rakendus automaatselt märku ja palub kasutajal end seejärel nn offline režiimi ümber lülitada. Offline režiimis toimib rakendus sarnaselt digivõtmele – st, et lisaks kasutajatunnusele sisestamisele tuleb sisselogimisel märkida kastike „Nutiseadmes puudub internetiühendus“ ja järgida edasisi juhiseid.

Kas koodirakendus töötab ka välismaa telefoninumbriga?

Koodirakendus ei ole seotud kliendi telefoninumbriga. Koodirakenduse aktiveerimiseks peab sobiv Android, iOS või Windows Mobile nutiseade küll olema internetti ühendatud, kuid edaspidi saab seda juba soovitud toimingute tegemiseks kasutada nii internetiühendusega kui -ühenduseta režiimis.

Jah. Samas seadmes olevat koodirakendust saavad kasutada mitu inimest. Iga kasutaja alustab profiili loomist koodirakenduses oma aktiveerimiskoodi tellimisega internetipanga täisversioonist. Unikaalse aktiveerimiskoodiga luuakse koodirakenduses isiklik profiil, mis on kaitstud isikliku PIN-koodiga.

Uue kasutaja saab koodirakenduses lisada „Kasutaja seaded“ alt.
 

Kas ma saan kasutada koodirakendust rohkem kui ühes nutiseadmes?

Jah. Selle jaoks peate esmalt tellima internetipanga täisversioonist uue aktiveerimiskoodi ja seejärel lisama koodirakenduses uue kasutaja. Igal kliendil saab olla kolm üheaegselt kasutatavat koodirakenduse profiili.

Kas saan tellida nii koodirakenduse kui digivõtme?

Jah, võite tellida ja kasutada mõlemat lahendust.

Miks koodirakendus ei tööta mu nutiseadmes?

Veenduge, et Teie nutiseadme operatsioonisüsteem toetab koodirakendust (saate seda teha oma nutiseadme seadete menüüs):

  • iOS - alates iOS 10 ja uuemad
  • iPad versioonid alates iOS 10 ja uuemad
  • Android – alates versioon 5 ja uuemad

Turvalisuse põhjustel ei tööta koodirakendus seadmetes, mis on rooted või jailbroken.

Kuidas on tagatud rakenduse turvalisus?

Rakenduse turvalisus põhineb neljal faktoril: isiklik PIN-kood, nutiseade, rakenduse juurdepääsukoodid ja turvaline ühendus. Veenduge alati, et Teie nutiseade on kaitstud PIN-koodi või turvamustriga ning veenduge iga kord, et tehing, mida kinnitate, oleks algatatud Teie poolt.

Kas koodirakendus on turvaline?

Koodirakendus ja selle kasutamine on turvaline seni, kuni kaitsete oma nutiseadet PIN-koodi või turvamustriga ning ei avalda kunagi oma isiklikku PIN-koodi kolmandatele isikutele.

Kuidas on kaitstud koodirakenduse ühendus?

Ühendus koodirakenduse ja Luminori vahel on SSL/TLS krüpteeritud.

Mida pean tegema, kui kaotan oma nutiseadme?

Sellisel juhul peate telefonis kasutusel olnud koodirakenduse lukustama. Kui Teil puudub juurdepääs internetipanga täisversiooni, et seda ise teha, võtke koheselt ühendust Luminori klienditoega.

Mida pean tegema, kui unustasin oma koodirakenduse PIN-koodi?

Juhul, kui unustasite oma koodirakenduse PIN-koodi, peate antud koodirakenduse profiili kustutama ja tellima endale internetipangast uue koodirakenduse aktiveerimiskoodi. Seejärel saate koodirakenduses uue profiili luua ja ka uue PIN-koodi aktiveerida.

Mida pean tegema, kui vahetan telefoni?

Juhul, kui vahetate telefoni ja soovite, et koodirakendus töötaks ka uues nutiseadmes, peate esmalt rakenduste poest alla laadima „Nordea Codes“ rakenduse ja tellima internetipanga täisversioonist uue aktiveerimiskoodi.

NB! Soovitame uus aktiveerimiskoodi tellida enne, kui koodirakenduse vanas seadmes deaktiveerite.

Mida pean tegema, kui ei ole koodirakenduse aktiveerimiskoodi SMSi saanud?

Kui mingil põhjusel ei ole koodirakenduse aktiveerimiskood sõnumiga Teieni jõudnud, tuleb internetipangast tellida uus aktiveerimiskood. Tellimiseks sisenege internetipanga täisversiooni ja valige menüüst „Seaded“ -> „Koodirakenduse / digivõtme tellimine“.

Mida pean tegema, kui unustasin koodirakenduse ajutise PIN-koodi?

Kui unustasite koodirakenduse aktiveerimisel oma ajutise PIN-koodi, tuleks internetipangast tellida uus ajutine PIN-kood koos uue aktiveerimiskoodiga. Tellimiseks sisenege internetipanga täisversiooni ja valige menüüst „Seaded“ -> „Koodirakenduse / digivõtme tellimine“.