Valitsus on kehtestanud seoses COVID-19 levikuga piirangud. Kinnitame, et ka eriolukorra ajal töötavad kõik Luminori pangateenused ja oleme Teie jaoks olemas.

Küsimused ja vastused seoses COVID-19 viirusega

Äriklient

​Internetipanga limiitide muutmine

Ettevõtte internetipanga makselimiite saab muuta ettevõtte allkirjaõiguslik esindaja Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades.
 

Ettevõtte internetipangale kasutaja lisamine

Ettevõtte internetipangale saab uutele kasutajatele ligipääsu tellida ettevõtte allkirjaõiguslik esindaja Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades. Lisatav kasutaja peab olema eraisikuna Luminori klient.

 

Ettevõttele lisaarvelduskonto avamine

Ettevõttele saab lisanduvaid arvelduskontosid tellida ettevõtte allkirjaõiguslik esindaja Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades.

 

Laenutoodete taotlemine

Laenu taotlemiseks täida taotlus meie kodulehel või saada meile vabas vormis avaldus Luminori internetipangas.
 

Laenupuhkuse taotlemine

Laenupuhkuse taotlemiseks saada meile vabas vormis avaldus Luminori internetipangas.
 

Liisingu taotlemine

Laenu taotlemiseks täida taotlus meie kodulehel või saada meile vabas vormis avaldus Luminori internetipangas.

Liisingu maksepuhkuse taotlemine

Liisingu maksepuhkuse taotlemiseks täida meie kodulehel vastav avaldus, allkirjasta see digitaalselt ning saada aadressil liising@luminor.ee.
 

E-kaubandusportaali taotlemine

E-kaubandusportaali kasutamiseks täida taotlus meie kodulehel.
 

Uue kaardi tellimine

Uue kaardi saad tellida täites avalduse siin. Uue kaardi kättesaamiseks posti teel peavad nii Sinu ettevõte kui kaardi kasutaja olema Luminori kliendid ning kõik kaarte puudutavad lepingud eelnevalt digitaalselt allkirjastatud.

Kaardi aktiveerimine

Uue kaardi saab aktiveerida sularahaautomaadis või Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades.

Kaardi limiitide muutmine

Kaardi limiite saab muuta ainult firma allkirjaõiguslik esindaja Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades.

Kaardi blokeerimine ja blokeeringu eemaldamine

Kaardi saab blokeerida kaardi kasutaja Luminori kontaktikeskusesse helistades. Kaardi blokeeringu saab eemaldada ainult firma allkirjaõiguslik esindaja Luminori kontaktikeskusesse (+372 628 3300) helistades.

Uue PIN-koodi tellimine

Kaardi PIN-koodi kaotamise või unustamise korral saab kaardi kasutaja tellida uue PIN-koodi läbi telefonipanga (+372 628 3300).

Ei leia oma küsimusele vastest?