Millal võin esitada avalduse kaarditehingute vaidlustamiseks?

Kaarditehingute vaidlustamise avalduse võite pangale esitada, kui:

Püüdke esmalt lahendada probleem, pöördudes otse kaupmehe/teenusepakkuja poole.
Tekkinud probleemi lahendamiseks pöörduge kõigepealt müüja poole, kui tehingu vaidlustamise põhjuseks on temapoolne lepingutingimuste rikkumine:

Tasub teada, et:

Esitage kaarditehingu vaidlustuse avaldus pangale, kui Te ei suuda probleemi müüja poole pöördudes lahendada. Lisage kaarditehingu vaidlustuse avaldusele koopia toimunud kirjavahetusest kaupmehe/teenusepakkujaga (nt hotellitoa broneeringu tühistamisel saadud number).

Kaarditehingu vaidlustamise avalduse täitmine

Kui olete avastanud oma kontoväljavõttelt kontrollimist vajavaid toiminguid ja kui Te ei jõua kaupmehe/teenusepakkujaga kokkuleppele, täitke kaarditehingu vaidlustamise avalduse vorm ja tooge see lähimasse pangakontorisse.

Kaarditehingu vaidlustamise positiivseks lahendamiseks on tähtis, et saame Teilt piisavalt teavet juhtunu kohta.

Vastavalt rahvusvahelistele tagasinõuete reeglitele võtab kodumaise kaarditehingu tagasinõude protsess aega 30 päeva ja välismaise kaarditehingu tagasinõude protsess kuni 65 päeva alates avalduse esitamisest.

Kaarditehingu vaidlustamise vorm