Meid ootab ees teekond, kus on iga päev tulemas uusi muudatusi. Ümberkujundusmudeli ja klienditeeninduskanalite valik põhineb klientide harjumuste muutumisel ja digikanalite arengul.

Soovime, et iga kliendikogemus oleks samm väärtusliku ühiskonna suunas. Just seetõttu arendame klienditeenindust omavahel seotud ja üksteist toetavate kanalite kaudu.

Klienditeeninduskeskus

Iseteenindusala

  • sularaha sisse- ja väljamakseautomaadid sularahatehingute jaoks
  • internetipangakiosk, kus saab kasutada igapäevateenuseid ja esitada interneti teel taotlusi pangateenuste saamiseks

Nõustamisala

klientide igapäevaprobleemide lahendamine

konsulteerimine igapäevatoodete ja -teenuste teemal:

  • digikanalite kasutuselevõtt ja nende kasutamise õpetamine (internetipank, mobiilipank)
  • Smart-ID kasutuselevõtt
  • kindlustus (kaskokindlustus, kinnisvarakindlustus; ERGO)
  • hoiused (tähtajalised hoiused, säästmine)
  • tarbimislaenud
  • liising
  • II ja III samba pensionifondid

ette broneeritud konsultatsioonid meie kliendihalduriga:

  • investeerimiskonsultatsioonid sertifitseeritud BFAA konsultandiga
  • eluasemelaenu konsultatsioonid
  • säästmis- ja hoiusteteemalised konsultatsioonid

Koosolekuruumid

  • Kohad, kus meie kliendid saavad korraldada oma ärikohtumisi


Kohtumispunkt

Iseteenindusala

  • sularaha sisse- ja väljamakseautomaadid sularahatehingute jaoks
  • internetipangakiosk, kus saab kasutada igapäevateenuseid ja esitada interneti teel taotlusi pangateenuste saamiseks

Koosolekuruum

  • ette broneeritud konsultatsioonid meie spetsialistiga
  • Skype’i vahendusel peetavad konsultatsioonid
  • koht, kus meie kliendid saavad korraldada oma ärikohtumisi
  • koosolekuruumi saab broneerida telefonil +372 628 3300. Saadame teile tekstisõnumi uksekoodiga, mida on ruumi pääsemiseks vaja. Meie ruumi saab kasutada kuni kaks tundi korraga.


Iseteeninduspunkt

sularaha sisse- ja väljamakseautomaadid

  • sularaha sisse- ja väljamakseautomaadid sularahatehingute jaoks

internetipangakiosk

  • internetipangakiosk, kus saab kasutada igapäevateenuseid ja esitada interneti teel taotlusi pangateenuste saamiseks


Kaugteeninduskeskus

Veebivestlus

  • Veebivestlus – esitage oma küsimus meie veebisaidi vestlusaknas või Facebooki kaudu. Nii on lihtne saada teavet selle kohta, kus asub lähim sularahaautomaat, kui suured on teenustasud jne. Need kanalid ei võimalda aga isiku tuvastamist ja seega ei saa me nende kaudu tundlikku teavet avaldada.

Ööpäevaringne klienditugi

  • Ööpäevaringne klienditugi – kui teil on küsimusi, mida te ei saa ise lahendada, helistage +372 628 3300. Meie aitame.

Veebikohtumised

  • Veebikohtumised – võimaldavad arutada üle võrgu igasuguseid igapäevateenuste või keerulisemate finantsküsimustega seotud probleeme. Pakume konsultatsiooni nii eraisikutele kui ka äriklientidele. Võite need broneerida endale sobival ajal ja sobivas kohas.


Digikanalid

Internetipank

  • Internetipank – kasutatav ööpäev läbi. See võimaldab saada paljusid teenuseid hõlpsamini ja kiiremini kui klienditeeninduskeskuses. Siin saab teha makseid, kontrollida kontojääki, sõlmida püsikorralduse lepinguid ning esitada taotlusi meie teenuste ja toodete kasutamiseks. Teil on võimalus võtta meiega sõnumi kaudu ühendust.

Mobiilipank

  • Mobiilipank – turvaline rakendus, mis võimaldab nii Apple’i kui ka Androidi nutitelefonide kasutajatel kasutada meie teenuseid kiiresti, turvaliselt ja hõlpsalt. Siin saab hallata kontosid ja makseid, koostada maksete nimekirja, taotleda laenu ja kõiki meie kindlustustooteid ning otsida lähimat sularahaautomaati või klienditeeninduskeskust.

Veebisait

  • Veebisait – siit leiate infot kõigi meie toodete ja teenuste kohta. Taotlusi on võimalik täita just endale sobival ajal. Teil on võimalus võtta meiega veebivestluse kaudu ühendust

  • Need muudatused leiavad aset selle aasta jooksul ning nende käigus liidetakse mõned klienditeeninduskeskused, luuakse uued ettevõtluskeskused ja tagatakse iseteenindusfunktsioonide saadavus.
  • Ühtlasi tugevdame oma digikanaleid ning tõstame nii vahetute kui ka üle võrgu korraldatavate konsultatsioonide kvaliteeti.

Hoia oma rahaasjad kontrolli all!