Klientidele, kes nutiseadmeid ei kasuta, pakume digivõtit – uue põlvkonna nutikat koodigeneraatorit, mis on sama õhuke kui pangakaart ja mida on mugav kaasa kanda.

Digivõtit saate samuti kasutada netipanka sisselogimiseks ja tehingute kinnitamiseks nii siis, kui olete harjunud netipanka kasutama arvutis kui ka juhul, kui eelistate kasutada mobiilipanka

Tellimine

Aktiveerimine

Digivõtme kasutuselevõtuks peate seadme sisse lülitama (OK) ja seejärel järgima digivõtmes kuvatud juhiseid. Digivõtme aktiveerimiskood on saadetud Teile SMSina mõned päevad enne digivõtme kättesaamist.
Kasutamine

Korduma kippuvad küsimused digivõtme kohta

Mitut digivõtit saan ma omada üheaegselt?

Klient saab omada vaid ühte digivõtme seadet.

Kas saan tellida nii koodirakenduse kui digivõtme?

Jah, võite tellida ja kasutada mõlemat lahendust.

Millal jõuab minuni digivõtme aktiveerimiskood?

Digivõtme aktiveerimiskood saadetakse Teile SMSina mõned päevad enne digivõtme kohalejõudmist.

Mida pean tegema, kui ei ole digivõtme aktiveerimiskoodi SMSi saanud?

Juhul, kui Te ei ole digivõtme aktiveerimiskoodi SMS’iga saanud, palume pöörduda Luminori klienditoe poole, kes saab väljastada Teile uue aktiveerimiskoodi.

Mida pean tegema, kui ei ole saanud digivõtit?

Juhul, kui digivõti ei ole Teieni jõudnud, palume ühendust võtta Luminori klienditoega või läbi astuda lähimast Luminori pangakontorist.