KKK

Milliseid meetmeid te seoses COVID-19-ga rakendate?

Oleme rakendanud ulatuslikud meetmed, et kaitsta oma töötajaid ja kliente ning aidata kaasa viiruse leviku tõkestamisele: oleme kasutusele võtnud kaugtöö võimalused, piiranud reisimist, koosolekute pidamist ja kogunemisi ning kasutame kontorites ja klienditeeninduskeskustes (CSC-des) täiendavaid hügieenimeetmeid.

Takistamaks COVID-10 viiruse levikut, palume oma klientidel kasutada digikanaleid.

Digikanalite kasutamine erakliendile
Eestis, Lätis ja Leedus on välja kuulutatud eriolukord. Mida see tähendab?

Eriolukorra väljakuulutamine aitab valitsusel paremini ette valmistuda ja tekkinud olukorraga tegelda – antud juhul viiruse levikut ohjeldada. Me järgime kõiki juhiseid ja soovitusi, et sellele kaasa aidata ning kaitsta oma töötajaid ja kliente, tagades samal ajal oma teenuste jätkumise.

Kas see avaldab mingisugust mõju pangandusteenustele, näiteks kaartidele ja maksetele?

Olukord ei mõjuta kaarte ega makseid. Palume oma klientidel kasutada kaugteenuseid, sest pakume harukontorites ainult neid olulisi pangandusteenuseid, mida ei saa kaugteenusena osutada. Nende hulgas on internetipanga juurdepääsu andmine, maksete sooritamine, limiitide muutmine ja vajalike dokumentide allkirjastamine. Võime teile aga kinnitada, et osutame hea meelega kõiki nõustamisteenuseid telefoni või videokõne vahendusel, olgu need seotud hüpoteekide, laenude või investeeringutega.

Kuidas peaksid panga kliendid end ette valmistama?

Soovitame kõigil järgida Terviseameti antud soovitusi: peske käsi põhjalikult ja seebiga, hoidke inimestest eemale, kasutage ühekordselt kasutatavaid taskurätikuid ja püsige kodus, kui olete haige. Samuti julgustame inimesi kasutama meie klienditeeninduskeskusse tulemise asemel rohkem kaugteenuseid ja sularaha asemel rohkem kaardimakseid (eriti viipemakseid).

Kas piirate oma tegevust?

Oleme oma töökorraldust kohandanud ja kasutame võimalikult palju kaugtöö võimalusi. Meie klienditeeninduskeskused on avatud tavapärasel tööajal, ent me osutame seal vaid neid teenuseid, mis pole kaugteenusena võimalikud. Klientidel soovitame tungivalt kasutada digitaalteenuseid. Tegutseme edasi vastavalt sellele, kuidas olukord kujuneb ning asjakohaste ametiasutuste soovituste ja juhiste kohaselt. Hoiame oma kliente kõigi muudatustega kursis.

Kas soovitaksite varuda sularaha?

Kaardi- ja makseteenused toimivad tavapäraselt, seega pole sularahaga seoses mingit eritegevust vaja. Vastupidi: soovitame kasutada rohkem digitaalteenuseid ja kaardimakseid, mitte tulla klienditeeniduskeskusse või käsitseda sularaha. 

Kas teie kõnekeskus ja nõustamisteenused töötavad?

Töötame tavapäraselt ja anname klientidele meeleldi nõu, kui seda vajatakse. Oleme kõnekeskuses kaasanud lisatööjõud, et tagada kõigi klientide nõustamine.

Kas teenustes on mingeid muudatusi?

Pakume täielikku igapäevaste pangandusteenuste valikut, kuid palume klientidel kasutada võimalikult palju kaugteenuseid. Ka võib mõne teenusega kuluda tavapärasest kauem aega. Osutame hea meelega kõiki nõustamisteenuseid telefoni või videokõne vahendusel, olgu need seotud hüpoteekide, laenude või investeeringutega.

Kuidas on võimalik saada uus pangakaart?

Tellige uus kaart internetipangas. Laske see postitada oma kodusel aadressil, mitte meie klienditeeninduskeskusse.

Kas kindlustustingimustes on muudatusi?

Tingimusi pole muudetud. Kui teil on küsimusi, siis vaadake olemasolevaid tingimusi, mille leiate meie veebisaidilt

Mida tuleks klienditeeninduskeskust külastades meeles pidada?

Kohaletulemise asemel soovitame kasutada meie kaugteeninduskanaleid. Kui see pole võimalik, siis hoiduge meie töötajatest ja teistest klientidest vähemalt ühe meetri kaugusele. 

Kuidas on lood klienditeeninduskeskuste lahtiolekuajaga?

Meie klienditeeninduskeskused on praegu avatud tavapärasel ajal. Palun kontrollige lahtiolekuaegu võrgus aadressilt luminor.ee/meie-kontorivork, sest olukord võib muutuda. 

Kas pangaautomaadid toimivad tavapäraselt?

Jah. Pangaautomaatide tööaeg pole muutunud. Palun arvestage, et pangaautomaadid paiknevad sageli kaupluses või kaubanduskeskuses, mis võivad muuta oma lahtiolekuaegu. Kontrollige pangaautomaadi asukohaks oleva kaupluse või keskuse lahtiolekuaegu selle veebisaidilt, et näha, kas need pole muutunud. Sellest tingituna võib meie veebisaidil antud pangaautomaadi lahtiolekuaeg olla vale. 

Kuidas on lugu kokkulepitud nõustamiskohtumistega?

Tühistame kõik kohtumised, mis pole tingimata vajalikud dokumentide allkirjastamiseks. Kõik nõustamiskohtumised peetakse videokõne vahendusel või telefoni teel.