Kuidas leida toode, mille eest klient on valmis maksma?

Oleme kõik kuulnud hirmulugusid 80 (90, 95, …) protsendist alustavatest ettevõtjatest, kes esimese paari aastaga pankrotti lähevad. See hästi teada ja ärikoolides sageli korratav fakt hirmutab paljusid noori ärihuvilisi, kuigi ebaõnnestumise suure tõenäosuse põhjused (ja selle vähendamise võimalused) jäävad sageli saladuseks.

Mine sügavuti!

 

Ole pildil

8 nõuannet alustava ettevõtte brändi loomiseks

aatama sellele, kui suur või väike on sinu ettevõte, on bränding äri edukuse seisukohalt väga tähtis kui mitte võtmetegur. Iga ettevõte soovib endale tugevat brändi, mis oleks rohkem kui lihtsalt logo – igaüks unistab tugevast identiteedist, mis räägiks iga kliendiga ja jõuaks kõigi südamesse. Aga kuidas selleni jõuda?

Loe lähemalt

Esimesed sammud turunduses

Alustava ettevõtjana on oluline teada, mida ja millal klientideni jõudmiseks ette võtta. Kuidas kasvada? Kuidas saada edukamaks? Pea meeles, et siin ei ole lahendusi, mis sobiks absoluutselt kõigile, tõde selgub praktika käigus, katse-eksituse meetodil.

Loe lähemalt