Aktiveerimine

Kuidas saan oma kaardi aktiveerida?

Logige Luminori internetipanka ning avage menüüribal „Kaardid“.


Vasakpoolses menüüs leiate pealkirja „Kaardi aktiveerimine“.


Valige kaart, mida soovite aktiveerida, kinnitage, et kaart on Teie käes ja jätkake.


Seejärel kinnitage aktiveerimine.

Kui te ei tellinud PIN-koodi posti teel, saate seda vaadata internetipangast. Selleks valige vasakpoolsest menüüst „Vali või telli kaardi PIN-kood“.

Valige kaart, mille PIN-koodi soovite tellida ja kinnitage tellimus. Seejärel kuvatakse PIN-kood ekraanile.

Kuidas aktiveerida või lõpetada viipemaksed?

Kui saate uue kaardi, on selle viipemaksed vaikimisi lubatud.

Võite oma kaardi viipefunktsiooni aktiveerida või lõpetada internetipangas. Avage menüüribal „Kaardid“ ning seejärel oma kaardi rea lõpus „Detailid“.

Kaardi üksikasjade hulgas näete lõiku „Viipefunktsiooni teave“, millele järgneb nupp „Muuda“, mis lubab või lõpetab viipemaksed.

Unustasin kaardi PIN-koodi. Mida peaksin tegema?

Logige Luminori internetipanka ning avage menüüribal „Kaardid“. Valige vasakpoolsest menüüst „Vaata või telli kaardi PIN koodi“.


Valige kaart, mille PIN-koodi soovite tellida. Kinnitage tellimus.


Seejärel kuvatakse PIN-kood ekraanile.

Kaotasin kaardi. Mida peaksin tegema?

Sulgege kaart viivitamatult

  • võtke ühendust Luminori klienditoega e-kirja teel aadressil info@luminor.ee või helistades telefonile +372 628 3300

või

  • internetipangas (avage „Kaardid“ ja valige vasakpoolsest menüüst „Blokeeri kaart“)

Uue kaardi saate tellida internetipangas. Logige Luminori internetipanka ning avage menüüribal „Kaardid“. Võite tellida uue deebet- või krediitkaardi, valides vasakpoolsest menüüst „Asenda kaart“.

Kus asuvad Luminori pangaautomaadid?

Leiate lähima Luminori pangaautomaadi siit.

Kuidas saab muuta kaardi PIN-koodi?

Saate muuta kaardi PIN-koodi lähimas Luminori pangaautomaadis. Sisestage kaart automaati ning järgige juhiseid ekraanil.

Tellisin kaardi, kuid pole seda kätte saanud. Mida peaksin tegema?

Võtke ühendust Luminori klienditoega e-kirja teel aadressil info@luminor.ee või helistades telefonile +372 628 3300.

Tellisin kaardi, millal see kohale jõuab?

Teie uus kaart peaks kohale jõudma viie tööpäeva jooksul. Kui soovisite saada kaardi PIN-koode paberil, peaksid need kohale jõudma mõni päev enne kaardi kätte saamist.

Millised on kaardi limiidid? Kuidas saab kaardi ostulimiite muuta?

Saate vaadata ja muuta kaardi sularaha väljavõtmise ja ostulimiite internetipangas, valides „Kaardid“ ja „Muuda kaardi limiite“ ning seejärel „Muuda“.

Sisestage soovitud limiidid ja jätkake.


Viimase sammuna kinnitage.

Kui palju kaart maksab?

Kaartide hinnakirja leiate siit.

Reisikindlustuse kohta

  • Reisikindlustuse korduma kippuvate küsimuste nägemiseks valige kaart