Väärtustan kliendisuhteid ja meeskonnatööd

Aime Ritari
Luminori privaatpanganduse kontohaldur

Pangandusse sattusin juhuse tahtel 2006. aastal. Olin õppinud ülikoolis psühholoogiat ja plaanisin asuda erialasele tööle. Pärast magistriõppe lõpetamist kutsus aga üks kursusekaaslane mind assistendiks Nordea panka, mis tol hetkel oli hoogsalt kasvamas. Töö panganduses tundus põneva väljakutsena – huvitav ja hoopis teistmoodi valdkond. Seega otsustasingi panna ennast proovile.

Kui 2009. aastal valmis Nordea uus pangahoone Liivalaia tänaval, asusin seal tööle privaatpanganduse osakonnas. Tänaseks olen töötanud juba 10 aastat meeskonnas, kes teenindab panga parimaid kliente.

Ja just see, klientidele abiks olemine nii argiste kui ka keeruliste pangatoimingute teostamisel, valmistabki mulle minu töös siirast rõõmu. Tunnen ennast kõige paremini töötades kliendisuhte hoidja rollis ning toetades meie kliendihaldureid nende töös.

Mõni aeg tagasi Nordeast sai Luminor ning panganduses on üldisemaltki tunnetatud muutuste aega. Mõningatele väljakutsetele vaatamata meeldib mulle mõelda, et toimumas on positiivne areng. Saan iga päev õppida uusi huvitavaid asju ning ootan põnevusega väljatöötamisel olevaid tehnoloogilisi lahendusi.

Hindan kõrgelt ka meie meeskonda. Mul on tõesti ägedad, targad ja toetavad kolleegid. Sujuvalt toimiv tiimitöö on edasiviiv jõud, millega on võimalik palju korda saata.

Ühesõnaga, naudin oma tööd ja tunnen heameelt, kui olen suutnud kliendi või kolleegi päeva paremaks muuta mõne probleemi lahendamisele kaasa aidates.

#uhkusegasiin #luminor